عمل جراحی بینی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی

عمل جراحی بینی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی


عمل جراحی بینی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی


عمل جراحی بینی یکی از انواع جراحی های زیبایی می باشد که امروزه بسیار پر طرفدار شده است. افراد زیادی به منظور زیباتر شدن به دنبال انجام این جراحی هستند. چرا که عمل جراحی بینی می تواند در افزایش زیبایی و ایجاد اعتماد به نفس در افراد بسیار تاثیر گذار باشد. عمل جراحی بینی علاوه بر زیبایی برای موارد دیگری از جمله اختلالات بینی، شکستگی بینی، پلیپ، انحراف بینی و …نیز استفاده می شود. در عمل جراحی بینی که به منظور زیبایی انجام می شود به منظور به دست آوردن نتیجه هر چه بهتر باید مواردی در انجان آن مورد توجه افراد قرار بگیرد. یکی از این عوامل بسیار با اهمیت هماهنگ بودن شکل نهایی بینی بعد از جراحی با تمام اعضای صورت فرد می باشد. اگر این هماهنگی به وجود نیاید نتیجه عمل به آن زیبایی که انتظار می رود، نخواهد شد.

 

یکی دیگر از عواملی که پزشک باید به آن توجه داشته باشد، حفظ عملکرد بینی می باشد. در شرایطی که بینی فرد بیش از حد کوچک شود و تغییرات زیاد و نا معقولی بر روی آن انجام گردد می تواند در تنفس افراد موثر باشد و عملکرد بینی را دچار اختلال کند. بعضی از بیماران از پزشک خود می خواهند که بینی آنها را به شکل عروسکی در آورده و بسیار کوچک کنند. اما این افراد باید در نظر داشته باشند که بینی زیبا به کوچک بودن آن نیست.  این نوع بینی نه تنها زیبا نیست بلکه به دلیل هماهنگ نبودن با دیگر اعضای صورت می تواند شکلی مصنوعی به صورت فرد بدهد. در عین حال بینی کوچک راههای تنفسی بینی را مسدود خواهد کرد.

عمل جراحی بینی

عمل جراحی بینی باید به دست متخصص جراحی زیبایی بینی و همچنین متخصص گوش و حلق و بینی نیز انجام شود. تخصص یک پزشک می تواند تضمینی برای نتیجه عمل جراحی بینی شما باشد. قبل از انجام این جراحی افراد باید آزمایشاتی را انجام دهند تا بتوان از سلامتی کامل آنها قبل از عمل نیز مطمئن شد. بهتر است برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب تمام مواردی که قبل از عمل جراحی بینی پزشک به شما توصیه می کند را رعایت نمایید. این امر می تواند در رضایت شما بعد از عمل بسیار موثر باشد.

نتیجه  عمل جراحی بینی

بعد از عمل جراحی بینی  تمام صورت شما ورم خواهد کرد و این عارضه به مدت یک هفته بعد از بین می رود. اما باید در نظر داشته باشید که نباید در ابتدا شکل بینی خود را قضاوت کنید و از نظرات دیگران تاثیر پذیر باشید. باید بدانید که حدود 6 ماه تا 1 سال زمان می برد تا ورم بینی شما از بین برود و شکل نهایی بینی شما مشخص شود. باید  تمام توصیه ها و موارد با اهمیت که توسط پزشک  بعد از عمل جراحی بینی به شما گفته شده است، را در نظر گرفته و به آنها اهمیت دهید. چرا که مهمترین عامل تاثیر گذار در نتیجه بینی مراقبت های بعد از جراحی می باشد.