انواع مختلف جراحی زیبایی صورت

انواع مختلف جراحی زیبایی صورت


انواع مختلف جراحی زیبایی صورت


لیفت صورت

با گذشت زمان، عواملی مانند استرس هاي زندگي ونيز نور خورشيد و … باعث شل شدن عضلات صورت وافزايش چين وچروك صورت خواهند شد. لیفت صورت  اولین جراحی زیبایی صورت است که بعد از شنیدن نام عمل زیبایی  اکثر افراد به یاد آن می افتند. این عمل شامل سفت کردن عضلات صورت و خروج چربی‌های اضافه صورت، تغییر جایگاه پوست برای ایجاد ظاهری جوان‌تر در آن می‌ گردد. این کار نه تنها صورت فرد را جوان‌تر می کند بلکه پوستی که شروع به شل شدن کرده  را سفتخواهد کرد و غبغب را از بین می‌برد. برای قسمت‌های بالایی صورت مثل دور چشم‌ها جراحی‌های دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.عمل زیبایی صورت شما را جوانتر از همسن وسالهاي خودتان می کند اما زمان در حال گذر ودرحال تاثيرگري بر چهره شما می باشد. اين عمل نمي تواند از اين اثر گذاري جلوگيري نماید اما باگذشتت زمان باز هم شمابه نسبت همسن وسالهاي خودتان جوانتر می مانید. سن متقاضي، جنس پوست او، ميزان كشيدن فاشيا ها وعضلات زير پوست همگي بر نتيجه عمل تاثیر گذار می باشد.

m25

عمل پلک

مهمم ترین فایده جراحی های زیبایی صورت به وجود آمدن حس اعتماد به نفس و جوانی می باشد، و یکی از اجزاء با اهمیت بدن در این رابطه چشمها است.عمل پلک برای افتادگی پلک مورد استفاده قرار می گیرد. افتادگی پلک، صورت فرد را پیر و فرسوده می کند و به علاوه روی بینایی فرد موثر است.عمل پلک هم برای پلک بالا و هم پلک پایین کاربرد دارد. چربی اضافه را خارج کرده و پوست و حتی بافت عضله را جوان‌تر خواهد کرد. چشم ها نشان دهندهً سن فرد ومنعكس كننده حالت هيجاني وخلقي او می باشد ومتاسفانه علائم پيري در چشم ها وپلك ها زودتر از ساير اجزاي بدن نمایان می شود. عمل جراحي پلاستيك پلكها براي برداشتن پف پلكها ، اصلاح افتادگي پلك وبرداشتن پوست اضافي آنها طراحي شده است هرچند كه ممكن است مقداري از چين وچروكهاي سطحي پلك را نيزكمترکند. بايد توجه کنیم كه با اين عمل سياهي دور چشمها برطرف نخواهد شد وهمینطور اين عمل كمكي به كساني كه تورم پلك هايشان بدليل بيماريهاي متابوليكي است نمي كند . در اين عمل ميتوان پلكهاي فوقاني وتحتاني رابطور جدا يا همزمان عمل کرد. البته از طریق عمل پلک بالا می توان عضلات اخم را قطع کرد و  ابرو را تا حدی بالاتر کشید.عمل پلک در زیبایی صورت بسیارموثر است.

لیفت ابرو و پیشانی

لیفت ابرو یا همان لیفت پیشانی، یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی صورت می باشد.این عمل به منظور کاهش چروک پیشانی و خطوط عمیق بالای بینی استفاده می شود. اگر کسی هم خط اخم دارد این عمل برای او مفید می باشد. جراح برای انجام لیفت ابرو، پوست اضافه را جدا کرده و عضلاتی که در خط اخم و چروک‌ها نقش دارند را دست‌کاری خواهد کرد. این فرآیند، خستگی و حالت ناراحتی چهره را با زدودن خطوط و شلی پوست رفع می کند.

زیبایی صورت

جراحی بینی

در زیبایی صورت، تناسب چهره یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.از این رو افراد در اولین برخورد با دیدن چهره ی فرد جذابیت او را در نظر دارند. همین امر باعث شده که افراد برای زیبا به نظر رسیدن و برقراری زیبایی صورت شان از راه های گوناگون استفاده نمایند. جراحی بینی یکی از روشهایی است که به کمک آن می توان تناسب چهره را برقرار نمود و فرد زیبا تر به نظر خواهد رسید.بدون شک داشتن یک بینی بزرگ و گوشتی و یا بینی استخوانی قوز دار تاثیر بسیار بدی در چهره ی شما دارد. با جراحی بینی شماا می توانید به راحتی ایرادات بینی تان را برطرف کنید و در کمترین زمان زیبایی صورت خود رادو چندان کنید.عمل بینی برای بهبود ظاهر بینی به وفور به کار می رود تا بینی را کوچک، بزرگ، پهن‌تر یا باریک‌تر نماید. به علاوه برای تغییر شکل سوراخ‌های بینی نیز مورد استفادهه قرار می گیرد. عمل بینی هم‌چنین برای رفع مشکلات ساختاری بینی و تنفس نیز به کارگرفته می شود. جراح در عمل زیبایی، بینی را باز کرده و استخوان بینی و غضروف را شکل می‌دهد تا زیباتر گردد.