جراحی پلاستیک صورت و نکات مورد توجه آن

جراحی پلاستیک صورت و نکات مورد توجه آن


جراحی پلاستیک صورت و نکات مورد توجه آن


جراحی پلاستیک  یک تخصص پزشکی می باشد که کار اصلاح یا ترمیم شکل و کارکرد را انجام می دهد.در صورتی که بیش‌تر برای جراحی زیبایی از آن یاد می شود، جراحی پلاستیک بسیاری از انواع جراحی‌های ترمیمی، جراحی دست، جراحی ریز، و ترمیم سوختگیها را هم شامل خوهد شد.جراحی پلاستیک نوین در دو زمینهٔ گسترده تکامل یافته‌: بازسازی نقص‌های جسمی و زیباترکردن شکل عادی.

 جراحی پلاستیک صورت

جراحی پلاستیک صورت دنیای زیبایی را جنجالی کرده است.نکته با اهمیت در مورد جراحی پلاستیک این است که یک عمل انتخابی می باشد. در میان جراحی ها، عواقب جراحی زیبایی به راحتی پذیرفته می شود. اما امضا کردن و پذیرفتن جراحی اگر بدون آگاهی از خطرات و مزایای آن باشد کار احمقانه ای خواهد بود. شما در صورتی می توانید بهترین تصمیم را بر اساس نیازتان بگیرید که جوانب مثبت و منفی این کار را بررسی کنید.

جراحی پلاستیک یک انتخاب شخصی می باشد و هر کسی  به آن تن نخواهد داد. شما چه حامی و چه مخالف جراحی زیبایی باشید باید بدانید که جراحی زیبایی در میان دیگر روش های زیبایی مثل لیزر، بوتاکس، و پر کننده های پوستی، تنها روشی است که واقعا چهره شما را بعد از سن ۵۰ سالگی عوض کرده و سال ها جوان تر خواهید شد. البته محصولات مراقبت از پوست نقش به سزایی در جلوگیری از پیری دارند، اما بعضی از نشانه های پیری مثل شل شدن پوست و کیسه های چربی زیر چشم را نمی توان با محصولات مراقبت از پوست به تنهایی درمان وو یا محافظت نمود. حتی بهترین محصولات مراقبت از پوست هم محدودیت دارند، اما بعد از مدتی که نشانه های پیری به وجود آمد یک برنامه ترکیبی از جراحی پلاستیک و استفاده از محصولات مراقبت از پوست، بهترین نتایج را برای جوان نشان دادن شما دارد.

بهترین زمان برای جراحی پلاستیک صورت چه موقع است؟

خانم ها در اکثر مواقع  زمانی که از دوستانشان در مورد جراحی پلاستیک می شنوند برای انجام این کار انگیزه پیدا می کنند. وقتی جلو آینه ایستاده اند، پوست خود را رو به بالا و عقب می کشند، تا ببینند که آیا پوستشان به جراحی پلاستیک نیاز دارد یا نه. جراحی پلاستیک می تواند به شما این امید را بدهد که  جوانتر خواهید شد. به طور کلی وقتی که دوستتان از پوست شما تعریف می کند و می گوید که نیازی به جراحی ندارید از آن منصرف خواهید شد.

جراحی پلاستیک صورت را می توانید تا زمانی که پوستتان واقعا نیاز ندارد انجام ندهید. اما حقیقت این است، زمانی که شما هنوز به نظر خوب دیده می شوید بهترین زمان برای جراحی پلاستیک خواهد بود. اگر منتظر باشید تا پوستتان شل و آویزان شود، زمان مناسبی برای جراحی نیست. نکته مهم این است که انجام هر جراحی که جراحی پلاستیک صورت هم شامل آن ها است در سنین جوانی امن تر و بهتر می باشد. به این دلیل که پوست و بدن شما در سنین جوانی بهتر می تواند پس از عمل ترمیم شود. هر چه پیرتر شوید مدت زمان بیشتری لازم است تاا پوست خودش را ترمیم نماید. دقت داشته باشید که منظور از جوانی این نیست که از ۲۰۰ سالگی شروع به جراحی پلاستیک کنید. منظور این است که اجازه ندهید پوست تا جایی که امکان دارد شل و پیر شود بعد جراحی را انجام دهید.

نکات مهم در باره جراحی پلاستیک صورت

اگر از جراحی انتظار دارید که در سن ۴۰ سالگی با جراحی شما به یک مدل زیبا و جذاب تبدیل شوید، اجازه بدهید تا باعث نا امیدی شما شویم، چرا که چنین اتفاقی امکان پذیر نیست. اگر جراحی را برای یافتن کار و موقعیت انجام می دهید باز هم تصمیم تان اشتباه می باشد. افرادی که از جراحی پلاستیک رضایت کامل دارند، کسانی هستند که دید واقعی به این موضوع داشته و انتظار ندارند که با تغییر صورتشان معجزه ای در زندگیشان ایجاد  شود و همه چیز در زندگیشان زیر و رو گردد. همینطور آن ها این کار را برای خودشان انجام داده اند نهه برای جلب رضایت دیگران.

خطر جراحی پلاستیک صورت چیست و دوره بهبودی آن چقدر طول می کشد؟

عمل جراحی همیشه با خطراتی همراه است و زمان بهبودی بیمار هم به نوع عمل و نحوه مراقبت از بیمار بعد از عمل بستگی خواهد داشت. برای جواب به این سوال بهتر است که با پزشک صحبت نمایید. اگر پزشک جواب سر بالا می دهد و یا تکه کاغذی حاوی خطرات احتمالی و بدون جزییات به شما داد، احتمالا دکتر انتخابی شما برای جراحی پلاستیک مناسب نمی باشد. هر عمل جراحی خطراتی را به همراه خواهد داشت؛ حتی روش های زیبایی غیر تهاجمی هم خطرات خودشان را خواهند داشت. هر پزشکی که بر خطرات جراحی سرپوش گذاشت و یا خطرات آن را بی اهمیت جلوه داد بدانید که پزشک قابل اعتمادی نمی باشد.

از بین رفتن  کامل تورم ، ممکن است چند ماه ، و رسیدن خطوط برش ، ممکن است 6 ماه زمان ببرد . محافظت از آفتاب برای تمام عمر از طریق کاهش آسیب ناشی از نور باعث ابقای ظاهر جوان شده ی شما خواهد شد . همچنین روش زندگی سالم سبب حفظ نتایج جوانی شده و ظاهر شاداب به شما خواهد داد.