پروتز لب به عنوان یکی از جراحی های زیبایی صورت

پروتز لب به عنوان یکی از جراحی های زیبایی صورت


پروتز لب به عنوان یکی از جراحی های زیبایی صورت


زیبایی صورت برای همه افراد دارای اهمیت و ارزش خاصی می باشد و امروزه جراحی های زیادی به منظور زیبایی صورت در تمام جهان انجام میگیرد. یکی دیگر از عمل های زیبایی صورت که امروزه در بین خانم ها بسیار رایج شده است، پروتز لب می باشد. با استفاده از پروتز در لب ها می توان شکل زیباتری به لب ها بخشید و آنها را پرحجم تر نشان داد. برای انجام پروتز لب از ژل هایی با برند های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. پرحجم تر بودن لب ها می تواند در زیبایی صورت افراد تاثیر بسیاری داشته باشد و جذابیت خاصی به چهره افراد به خصوص خانم ها بدهد.  این ژل ها از موادی ساخته می شوند که دارای مواد شبیه به هیالورونیک اسیدی که در بدن همه است، می باشد.

این نوع از جراحی زیبایی صورت برای افرادی می تواند مناسب باشد که لب های بسیار نازک دارند، سن آنها بالا رفته و و هر روزه از حجم لب های آنها کم می شود و بعضی افرادی که تصور می کنند از نوع لب های خود راضی نیستند. کسانی که می دانند بدن آنها به داروهایی مثل لیدوکائین حساسیت نشان می دهد باید آن را با دکتر متخصص جراحی زیبایی صورت خود در جریان بگذارند. این نوع عمل به شکل سرپایی قابل انجام می باشد. در بعضی موارد به درخواست خود افراد از چربی بدن آنها استفاده شده و به لب آنها تزریق می شود. برای تزریق حجم دهنده های لب از بی حسی استفاده می شود. بعد از تزریق ورم هایی در لب و اطراف آن ایجاد می شود. باید به منظور کم کردن آن از کمپرس یخ استفاده نمایید.

زیبایی صورت

معایب پروتز لب

  1. در بعضی موارد نا متقارن و نا هماهنگ شدن لب ها
  2. این ژل ها موقتی می باشد و باید تمدید شود.
  3. برای کسانی که جراحی های دائمی لب انجام می دهند، برداشتن آن کار دشواری می باشد.

خواص حجم دهنده های هیالورونیک اسیدی

با استفاده از این نوع ژل ها برای پروتز لب که یکی از انواع جراحی های زیبایی صورت می باشد، می توان به بافت لب شکلی بسیار طبیعی داد. حجمی که از ژل وارد لب می شود قابل کنترل می باشد و به هر اندازه که فرد بخواهد می توان از آن استفاده کرد. در شرایطی که بعد از تزریق لب شما دچار بدشکلی و یا فرو رفتگی شده باشد می تواند آن را اصلاح نمود و به علاوه این نوع از ژل ها برای پروتز لب می تواند کبودی کمتری را به همراه داشته باشد. این نوع از ژل ها فقط 6 ماه ماندگاری دارد و بعد از آن باید به طور مجددد آن را تمدید نمود. شما می توانید با استفاده از این نوع از حجم دهنده ها زیبایی صورت خود را به شکل طبیعی حفظ نمایید.