عمل جراحی بینی به عنوان رایج ترین عمل های زیبایی

عمل جراحی بینی به عنوان رایج ترین عمل های زیبایی


عمل جراحی بینی به عنوان رایج ترین عمل های زیبایی

عمل جراحی بینی در بین تمام مردم به منظور زیبایی بیشتر رواج پیدا کرده است. برای اینکار پزشک متخصص ساختمان بینی شما را تغییر می دهد تا به شکل دلخواه شما آن را نزدیکتر کند. اما باید توجه داشت که این دستکاری در ساختار بینی نباید تا حدی باشد که به عملکرد بینی شما آسیب بزند. از این رو نباید از پزشک خود بخواهید که بینی شما را بیش از اندازه کوچک کند و در این صورت باید بدانید که امکان ایجاد مشکل تنفسی بعد از عمل جراحی بینی را وجود خواهد داشت.

در بسیاری از موارد در عمل جراحی بینی می توان بزرگی بینی و انحراف بینی را به طور همزمان درمان نمود. انحراف بینی در برخی از افراد باعث مشکلات تنفسی زیادی می شود که با انجام عمل جراحی بینی قابل درمان می باشد. این موضوع در شرایطی هم می تواند برعکس این عمل کند و بعضی افراد شاید مشکل تنفسی آنها را نشود درمان کرد. در عمل جراحی بینی اندازه پوست بینی دستکاری نخواهد شد و پوست بینی به مدت یک سال زمان نیاز دارد تا خود را با ساختار جدید بینی هماهنگ کند. عمل جراحی بینی برای تمام افرادی که سن بلوغ خود را رد کرده اند، قابل انجام می باشد.

عمل جراحی بینی

پزشک متخصص شما باید به قدری عمل جراحی بینی را حرفه ای انجام دهد که کسی متوجه اینکه بینی شما عمل کرده است نشود. این امر نیاز به تجربه و تخصص پزشک دارد. اما متاسفانه برخی به دلیل بی تجربه بودن و نداشتن تخصص کافی بینی را از حالت طبیعی خارج می کنند تا فقط بینی را کوچک کنند. از این رو بهتر است برای رضایت بیشتر از عمل جراحی بینی خود بیشتر تحقیق کرده و بعد به سراغ پزشکی ماهر بروید.

مزایای عمل جراحی بینی

  1. افزایش زیبایی بعد از عمل جراحی بینی
  2. رفع ایرادات و نقص های بارز بینی
  3. عمل جراحی بینی دارای دوران نقاهت بسیار کمی می باشد.
  4. ایجاد اعتماد به نفس در افراد
  5. می توان انتخاب کرد که به چه روشی انجام شود( باز یا بسته)

معایب جراحی زیبایی بینی

  • بیشتر افراد بعد از عمل جراحی بینی می خواهد که جراحی ترمیمی و یا اصلاح بر روی بینی به دلیل نا رضایتی انجام دهند.
  • در برخی از موارد جای بخیه ها ماندگار است و این به مهارت دکتر بستگی دارد.
  • عمل جراحی بینی مثل دیگر جراحی ها دارای عوارض می باشد.
  • در شرایطی که پزشک غیر متخصص انتخابکنید، امکان ایجاد مشکل در تنفس نیز وجود دارد.