مراحل عمل جراحی بینی

مراحل عمل جراحی بینی


مراحل عمل جراحی بینی


افرادی که برای جراحی بینی به مطب دکتر بیگدلی مراجعه می کنند ، معمولا از چگونگی انجام مراحل عمل جراحی بینی و عوارض این نوع جراحی سوالاتی را می پرسند. یامروزه با توجه به افزایش فاکتور های زیبایی و افزایش دانش بشری افرادی که برای جراحی زیبایی بینی به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند افزایش یافته است . افرادی که برای عمل جراحی بینی مراجعه می کنند معمولا به دودسته تقسیم می شوند دسته اول با آگاهی و مطالعه در راستای این نوع جراحی گام بر می دارند و دسته دیگر هیچ نوع اطلاعاتی در خصوص این نوع جراحی ندارند. در این مقاله  با مراحل عمل جراحی بینی آشنا می شویم.

چگونگی انجام مراحل جراحی بینی

چگونگی انجام مراحل عمل جراحی بینی

اگر به بینی خود دقت کنید متوجه می شوید که بینی از 3 بخش  اصلی پوست، غضروف واستخوان تشکیل شده است . این نوع عمل جراحی با تغییراتی که بر روی استخوان و غضروف انجام می شود ظاهری مناسبی در بینی ایجاد می کند و شکل بینی اصلاح می شود. دکتر بیگدلی در تلاش است با مشاوره های قبل و بعد از عمل از علایق بیمار آگاهی لازم را کسب کند و با انجام مراحل عمل جراحی بینی این نوع جراحی را با دقت و مهارت بالا، ظاهری مناسب برای بیمار ایجاد شود.

نوع پوست بینی و و جود انحراف یا عدم انحراف فاکتوری تاثیر گذار در جراحی بینی می باشد. اگر بیمار دارای پوست ضخیمی در بینی خود باشد جراحی بینی سخت تر و بهبود پس از عمل نیز طولانی تر می شود.

مراحل  جراحی بینی

 

جزئیات مراحل عمل جراحی بینی

قبل از انجام مراحل عمل جراحی بینی  دکتر بیگدلی مراقبت های قبل و بعد ازعمل جراحی بینی را به بیمار اطلاع می دهد. این نوع عمل با ایجاد برش پوستی در ناحیه زیر بینی انجام می شود تا جراح دسترسی کاملی را به قسم استخوانی بینی داشته باشد.

پس از این برش ساختمان غضروفی و استخوانی بینی از پوست آن جدا می شود و جراح می تواند تغییرات لازم را روی قسمت استخوان ها و غضروف ها انجام دهد. جراح با توجه به نیاز های بیمار تغییرات لازم رای روی ناحیه استخوانی  و غضروفی انجام می دهد و فرایند استحکام بینی را انجام می دهد. در صورتی که بینی بیمار دارای قوز باشد صاف کردن و برداشتن قوز نیز یکی از مراحل عمل جراجی بینی می باشد.

جزئیات مراحل عمل جراحی بینی

پس از جراحی بینی برش ها ترمیم می شوند و بینی کچ گرفته می شود. کچ به مدت 1 هفته بعد از عمل برداشته می شود و بیمار به مدت 1 الی 2 ماه باید به بینی خود چسب بزند.

اگر بیمار صبر و حوصله داشته باشد و انتظارات واقع بینانه ای داشته باشد معمولا نتایج پس از عمل مورد رضایت بیمار واقع خواهد شد.