راه های انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی

راه های انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی


راه های انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی


انتخاب بهترین جراح پلاستیک در ابتدای اقدام به انجام عمل بینی جزء اصلی ترین کارهای قبل از عمل به حساب می آید. جراح پلاستیک بینی باید دارای مهارت و تجارب کافی در زمینه جراحی بینی داشته باشد تا بتواند در حین انجام جراحی بینی در کنار زیباتر کردن فرم بینی ساختار و عملکرد بینی را حفظ نماید. در شرایطی که جراح پلاستیک بینی دارای علم در این زمینه نباشد می تواند اثرات بسیار مخربی بر روی زیبایی و به علاوه نوع عملکرد بینی شما خواهد داشت. از این رو باید در انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی وقت بسیار زیادی گذاشته و دقت زیادی به خرج دهید.

شما می توانید برای تشخیص هر چه بیشتر در مهارت پزشک مورد نظر، قبل از اینکه اقدام به عمل کنید به سراغ بیماران قبلی آن پزشک بروید و در رابطه با رضایت آنها از جراح و نتیجه عمل انجام شده آگاهی هایی به دست آورید. بهترین جراح پلاستیک بینی باید تمام سیستم های به روز دنیا را به کار گیرد.

بهترین جراح پلاستیک

به عنوان مثال نرم افزار هایی که با استفاده از آن می توان چهره افراد را بعد از جراحی طراحی کرد و در اختیار بیماران قرار داد.این روش می تواند بسیاری از نگرانی ها و استرس های بیمار را قبل از عمل از بین ببرد. در عین حال باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که نباید انتظارات غیر معقولی از نتیجه عمل داشته باشید و تصور شما بر این نباشد که درست شبیه به عکس طراحی شده شوید. چرا که در حین عمل شاید در مواردی دست جراح پلاستیک برای تغییراتی بسته باشد و این موضوع را درک کنید که طراحی کردن بینی شما با نرم افزار بسیار راحت تر از کار در حین جراحی می باشد.

بهترین جراح پلاستیک بینی

دکتر محمد رضا بیگدلی در سال 1347 به دنیا آمد. ایشان مدرک پزشکی عمومی خود را در سال 1374 کسب نمود و بعد از آن در دانشگاه تهران برای ادامه تحصیل در رشته متخصص جراحی عمومی  اقدام کرد. همچنین  دکتر بیگدلی بعد از به پایان رسیدن دوره تخصص جراحی عمومی خود در سال 1380 شروع به تحصیل در رشته فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران که یکی از بهترین دانشگاه های ایران است کرد. ایشان در سال 1383 دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک خود را به پایان رساند و با مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کل ایران ملحق شد. امروزه در این انجمن دکتر بیگدلی را به عنوان بهترین جراح پلاستیک بینی می داند.

بهترین جراح پلاستیک

دکتر بیگدلی با تحصیل در معتبرترین و به نام ترین دانشگاه های تهران و به علاوه کسب مدارک تخصصی بسیار وهمچنین حضور پیدا کردن در کلاس ها و دوره های آموزشی در خارج و در داخل کشور به انجام جراحی هایی از قبیل جراحی فک و صورت، جراحی دست، جراحی زیبایی، جراحی بینی و ناهنجاری های مادرزادی نیز می پردازد. دکتر محمدرضا بیگدلی توانسته به انجام جراحی های بسیار موفق خود در بین بیماران خود بهترین جراح پلاستیک باشد.