معرفی جراحی زیبایی صورت و شیوه های آن

معرفی جراحی زیبایی صورت و شیوه های آن


معرفی جراحی زیبایی صورت و شیوه های آن


جراحی زیبایی صورت به منظور زیباتر شدن انجام می گیرد و باعث خواهد شد که  از ظاهر خود رضایت داشته باشید.امروزه جراحی های زیادی جهت زیبایی صورت انجام می شود اما در چندین سال پیش جراحی زیبایی صورت در راستای بهتر شدن پوست انجام می شد. اما امروزه برای زیبایی صورت خود از جراحی های متعددیی می توانید استفاده کنید. ما در اینجا تعدادی از جراحی های زیبایی صورت را معرفی خواهیم کرد.

زیبایی صورت

1. کشیدن پوست یا لیفتینگ

کشیدن پوست یا همان لیفتینگ صورت به منظور زیبایی صورت  با استفاده از شیوه های زیادی انجام می گیرد. جهت  کشیدن پوست پیشانی از شیوه  کلاسیک و یا از شیوه  اندوسکوپیک استفاده می گردد. طی انجام هر کدام از این شیوه ها پوست پیشانی را به بالا می کشند.استفاده از این روش ها باعث خواهد شد که چین وو چروک ها از بین برود و به علاوه باعث لیفت ابرو ها هم می گردد.

زیبایی صورت

2.  جراحی پلک

پلک ها با گذشت زمان دستخوش تغییراتی قرار می گیرد که این تغییرات باعث می شود اعتماد به نفس افراد و زیبایی صورت آنها را کم کند. تمام تغییراتی که در پلک ها اتفاق می افتد، چهره را افسرده و یا پیر نشان می دهد. اما بهتر است نگران نباشید؛ چرا که شما به منظور برگرداندن زیبایی صورت خود و به علاوه جوان ترر شدن پوستتان از جراحی پلک کمک بگیرید.

 

زیبایی صورت

3. پروتزها

هر چه که سن افراد بالاتر می رود و به پیری نزدیک می شوند، استخوان ها و گوشت های صورت آنها تحلیل می رود و پیری صورت افراد را نشان می دهد.بیشتر این موارد در قسمتهای فک و گونه های افراد ایجاد می شود. به منظور رفع این مشکلات و نقص ها شما می توانید با استفاده از  پروتزها قسمت های تحلیل رفته صورت را اصلاح کنید و زیبایی صورت خود را برگردانید.

 

زیبایی صورت

4.  رینوپلاستی

هر چه که زمان به جلوتر می رود بینی افراد  بیشتر افتاده می شود. چرا که هر چه آدم پیرتر می شود، در قسمت نوک بینی افتادگی ایجاد می شود. در این شرایط  نفس کشیدن هم حتی با مشکل مواجه می شود. از طرفی هم زیبایی صورت افراد را تحت الشعاع قرار می دهد. از این رو افراد می توانند با استفاده از جراحی بینیی یا هما رینوپلاستی شکل زیبایی به بینی خود دهند و به علاوه مشکلات تنفسی خو د را رفع کنند.