پروتز سینه

پروتز سینه


پروتز سینه


پروتز سینه یکی انواع جراحی پلاستیک می باشد که در جراحی زیبایی سینه استفاده می شود پروتز سینه دارای انواع مختلفی می باشند و تاکنون علم هیچ‌وقت به اندازه زمان حال در مورد جراحی سینه پیشرفت نداشته است و امروزه شما گزینه‌های متعددی برای انجام انواع عمل‌ها و خوش فرم کردن سینه خود دارید. تکنیک‌های بسیار متنوعی برای انجام جراحی سینه وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به انتظارات و سلیقه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. در این جا برخی از مواردی که معمولا در جلسه مشاوره به شما پیشنهاد می‌شود ، را ذکر خواهیم کرد و با انواع پروتز سینه آشنا خواهیم شد.

انواع پروتز سینه

انواع پروتز سینه

  • پر کردن: سالین ، ژل سیلیکون، و یا سیلیکون بسیارفشرده “گامی‌بر” از جمله مواد به کار رفته درپروتز سینه  است. هیچ‌کدام را نمی‌توان بهتر از بقیه نامید اما در هزینه، نوع راحتی و مقدار برش لازم برای انجام عمل، کمی تفاوت دارند. معمولا در جراحی پلاستیک سینه جراح این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانیدانواع پروتز سینه مناسب خود را انتخاب کنید.
  • شکل: سالین و ژل سیلیکون معمولا بصورت گرد هستند، در حالی که پروتز عای سیلیکون بسیارفشرده “گامی‌بر” فرم‌های متنوع‌تری دارند. ایمپلنت گرد معمولا فرم سینه را بالا می‌برد، در حالی که  سیلیکون بسیار فشرده فرم سینه را با انحنای منعطف‌تری شکل می‌دهد. هر دو این ایمپلنت‌ها با کمک یک جراح ماهر ظاهری زیبا و طبیعی را به شما خواهند داد.
  • مشخصات: جراح زیبایی شما کمک خواهد کرد تا بر اساس فرم بدن خود و با توجه به انتظارات‌تان تصمیم مناسب را اتخاذ کنید. به طور کلی، بیماران ریزاندام‌تر برای رسیدن به اندازه مورد نظر به ایمپلنت حجیم‌تر نیاز دارند. اگرچه که تنوع ایمپلنت بیش ازحد زیاد نیست.
  • اندازه: ایمپلنت سینه که در جراحی سینه استفاده می شوند در اندازه‌های مورد 150cc  تا 800cc  یا بزرگتر وجود دارد. بسیاری از بیماران نیاز به پروتز سینه با اندازه مختلف برای هر سینه نیاز دارند، که کمک خواهد کرد تا به بهترین تقارن ممکن دست یابند. اندازه‌ای که شما انتخاب می‌کنید بستگی به سایز سینه، انتظارات، و توصیه جراح زیبایی شما دارد.

البته، همه این گزینه‌ها زمانی نتیجه مطلوب را خواهد داشت که یک جراح زیبایی متخصص با تجربه و واجد شرایط را برای انجام جراحی سینه انتخاب کنید.

پروتز سینه و شیردهی

بسیاری از افرادی که می خواهند پروتز سینه انجام دهند نگران شیردهی می باشند. آیا پروتز سینه تداخلی با شیردهی دارد؟ شیر دادن با سینه می تواند به دنبال انجام پروتز سینه ادامه یابد و شما قادر به تولید شیر کافی خواهید بود. شما باید بدانید که به طور طبیعی همه ی خانم ها نمی توانند به طور رضایتبخشی شیر بدهند، چه پروتز داشته باشند چه نداشته باشند.

در نتیجه گفتنی است که شیر دادن تداخلی با پروتز سینه ندارد و می توانید این نوع جراحی را انجام دهید.

پروتز سینه و شیردهی

قیمت پروتز سینه

قیمت پروتز سینه ممکن است بع عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، جنس پروتز ها یکی از موارد تاثیر گذار در پروتز سینه می باشند. همچنین میزان تخصص جراح پلاستیک شما و مهارت ایشان در هزینه جراحی سینه شما موثر است. سعی کنید جراحی سینه را نرد جراح پلاستیک انجام دهید تا مشکلی بعد از عمل نداشته باشید.

یک سوال مشترک که بیماران قبل از جراحی سینه است می‌پرسند این است: “زخم‌های حاصل از پروتز سینه چگونه هستند؟” خوشبختانه در پاسخ به این سوال باید گفت اگر جراح شما فردی ماهر و متخصص باشد از تکنیک‌هایی استفاده خواهد کرد که زخم ناشی ازعمل بسیار کمرنگ و نامشخص باشد.

نکات مهم در پروتز سینه

در صورت انجام پروتز سینه موارد زیر را بخاطر بسپارید:

  • ماموگرافی با ایمپلنت سینه بی‌خطر است، بنابراین مطمئن شوید که برای انجام غربالگری به طور منظم به پزشک خود مراجعه می‌کنید.
  • برای ایمپلنت‌های سیلیکون، توصیه می‌شود که بیماران تحت نظارت دوره‌ای از طریق ماموگرافی، سونوگرافی یا MRIبرای غربالگری پارگی، که نادر است باشند.
  • حاملگی‌های آینده و یا نوسانات وزن ممکن است نتایج عمل را تحت تاثیر قرار دهد، وممکن است یک عمل جراحی ثانویه لازم باشد تا هر گونه تغییری که با گذشت زمان موجب نارضایتی شما می‌شود را اصلاح کنید.
  • هیچ چیز نمی تواند روند طبیعی پیری را متوقف کند؛ در طول زمان، بافت سینه تغییر می‌کند. می توانید با پوشیدن سینه بند با پشتیبان کافی در فعالیت‌های خود از تضعیف و شل شدن بافت سینه جلوگیری کنید.