جراحی زیبایی صورت

جراحی زیبایی صورت


جراحی زیبایی صورت


زیبایی صورت در تمام دنیا بین همه افراد ایجاد حسی مثبت و اعتماد به نفس می دهد. برای بیشتر افراد به خصوص خانم ها زیبایی صورت در اولویت زیادی قرار دارد. از زمان های بسیار قدیم همه انسانها به دنبال کارهایی بوده اند که بتواند چهره خود را زیباتر کنند. هر چه زمان بیشتر می گذرد صورت روز به روز پیرتر می شود و همه ما زیبایی صورت خود را به مرور از دست خواهیم داد. افراد زیادی از این موضوع به شدت ناراحت هستند و می خواهند هر کاری را برای زیباتر شدن انجام دهند. در دنیای امروز با استفاده از عمل های بسیار زیادی می توان تا حد مناسبی از زیبایی صورت خود را برگرداند.

زیبایی صورت

جراحی پلاستیک به عنوان یکی از جراحی های زیبایی می تواند کمک شایانی در برگرداندن زیبایی صورت به افراد داشته باشد. با استفاده از این جراحی می توان چین و چروک، افتادگی و شلی صورت را بازسازی و درمان کرد. برای انجام جراحی پلاستیک بلید در مرحله اول جراحی معتمد ، ماهر و با تجربه را نیز انتخاب کرد که از نتیجه عمل اطمینان حاصل کنید. برای تشخیص صلاحیت جراح یکی از راه هایش این است که از در رابطه با کتاب دانشنامه بورد از او سوال بپرسید.

 

زیبایی صورت فقط مربوط به چین و چروک نیست. جراحی های دیگری به منظور زیبایی صورت انجام می شود. جراحی بینی، جراحی افتادگی پلک، پروتز لب و گونه و …. از این دسته جراحی ها می باشند که امروزه همه این ها در بین مردم بسیار شایع شده است.

نتیجه جراحی زیبایی صورت

با استفاده جراحی زیبایی صورت نمی توان زمان را به طور کامل به عقب برگرداند و زمان را ثابت نگه داشت اما می توان سرعت گذر آن را کندتر کرد و روحیه بالایی برای افرادی که زیبایی صورت خود را به خاطر چروک ها از دست داده اند، ایجاد کرد. در شرایطی که افراد این عمل را انجام می دهند، برای بعضی از افراد بسته به نوع پوست و عملکرد بدنی آنها نتیجه جراحی متفاوت است. بعضی بعد از مدت 5 تا 8 سال دوباره باید یک عمل جراحی دیگر بکنند، بعضی کمتر از 5 سال باید دوباره عمل کنند و بعضی اصلا نیازی به دوباره عمل کردن ندارند.  زیبایی صورت افراد در این مدت حفظ خواهد شد.

زیبایی صورت

بعد از جراحی زیبایی صورت

بعد از عمل صورت شما کمی ورم و کبودی دارد که این طبیعی است. بیماران بعد از عمل نگرانند که زیبایی صورت آنها بهبود نیافته باشد اما این ورم و کبودی موقتی می باشد و به زودی نتیجه راخواهید دید. برای اینکه ورم و کبودی شما زودتر از بین برود می توانید از کیسه های یخ روی صورت استفاده کنید. نباید یخ ها به شکل مستقیم روی صورت شما گذاشته شود و قسمت هایی که بخیه خورده است باید خشک بماند. به علاوه برای کاهش ورم در هنگام خواب باید سر شما از بدنتان بالاتر قرار گیرد. بهتر است به مدت 2 روز استراحت کامل داشته باشید و فعالیت زیادی نکنید. داروهای تجویز شده از طرف دکتر را باید مصرف کنید و به علاوه  توصیه می شود از آسپرین تا 10 روز استفاده نکنید.